KERESŐOPTIMALIZÁLÁS ÉS AZ EGYEDI TARTALOM KAPCSOLATA

Különféle módszerek léteznek a megjelenést erősítő online marketing eszközökben, mint például facebook és instagramos vagy Google ads-os hirdetés, de a leghatékonyabb és leginkább költségkímélő módszer a keresőoptimalizálás, azaz a SEO-zás.

A keresőoptimalizálás kifejezéssel gyakran találkozni, az összetettségéről és a folyamatáról illetve a szempontokról keveset lehet olvasni.

A Google mesterséges intelligenciájú robotjai képesek feltérképezni és értelmezni, hogy egy adott weboldal miről szól, és milyen szövegeket tartalmaz. Ehhez azonban megfelelő mennyiségű és minőségű tartalomra van szükség! Saját gondolataikat kell formába öntenünk egyedi szerkesztésű szövegeket kell alkalmaznunk.

Egy látványos internetes oldal mögöttes érdemi tartalom nélkül nem fog az elvárásoknak megfelelően működni. Gyakran ismétlődő hiba a képekre égetett szöveg, mert ez nem felismerhető a robot számára, képként funkcionál. A keresőrobotok ezt a tartalmat nem tudják értelmezni.

A Google rangsort állít fel a keresőoptimalizálási, azaz SEO (Search Engine Optimization) szempontjai alapján, egyedi szövegalkotás nélkül nem lehet jó helyezést elérni a Google organikus találati listáján.